jueves, 10 de enero de 2013

PROJECTE MAMUT:inici

Des de  la pàgina pega,papel o tijera s'ha proposat aquest repte a veure si el podré complir!!!!!!!!!
Bé doncs ,  primer de tot hauré d'escollir quines fotos endreço; al tenir poc temps he decidit centrar-me en la caixa de sabates petita a veure si aconsegueixo fer una cosa decent..............

 Ja tinc la caixa i les fotos escollides per fer aquest projecte que espero poder complir!!!!!!!!!




















com es pot veure el meu fill ha estat decorant la caixa.... potser ja es el moment d'endreçar







Ja están totes endreçades i per grups esperant a veure com seguim!!!!!!!!! I com les he endraçades? -  doncs per grups d'activitats ; que és com les tenia en els albums, les de la caixa també per activitats m'agrada així fer-ho per les diferents activitats, les he agrupat i posat un post-it amb el que és cadescuna.
I endreçant se m 'ha acudit de fer un altre coseta amb algunes fotos que he trobat, si ja sé sap que quan comences una cosa, ja trobes la pròxima per fer......
aaaahhhhh!!!! he parlat amb la meva mama i les fotos seves de tots quan erem petits  que com no estan en caixes també entren en el projecte mamut,per fi estaran recollides i endreçades ¡¡¡¡( de tota la vida que les he vist en caixes.....), al final tb me animat a fer-ho amb els 3 albums que tinc aquí a casa així que a seguir endreçant poder anar seguint el projecte......


vinga que això ja esta en marxa , ara a esperar al 3 de Febrer.........

P.D:I encara he de mirar els albums que tinc a bcn ...mare meva quina feinada, volia fer-ho amb només les fotos de casa i un cop t'hi poses doncs ja a per totes!!!!!!tinc tota la vida per fer-ho!!

2 comentarios:

  1. Bon inici Bet! I ja ens explicaràs quins grups d'activitats tens en l'organització de les fotos, que de ben segur és molt interessant.
    ptns!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ostres no hi he pensat en explicar-ho, sorry.
      bé he classificat 2 álbums i una caixa:
      la caixa: son fotos del primer any del meu fill, així que he fet, el neixament,el nostre casament, el viatge de noces a Núria, nadal, excursió s Sant Joan de l'Erm i vam anar mes d'un cop i les he posat totes juntes així estem al mateix lloc en èpoques diferents....
      els álbums ja els tenia endreçats mes o menys així que ho he deixat igual, carnestoltes, totes les fotografies que tinc meves disfressada em fa gràcia veure com vaig creixent,la meva primera comunió, la comunio de la meva germana, els estius al poble on anavem,el viatge de 8e d'E.G.B........
      ostres m'he extès massa crec,
      hi així ho tinc esperant, ara em falta triar fotos digitalts, i al endreçar les del nen doncs vaig pensar en fer un álbum del mes a mes del primer any de vida del nen i la nena,pero junt vull dir fer una pàgina amb cada un amb un mes, amb dos ...i així successivament;les fotos del nen ja les tinc les d ela nena no pq encara te 5 mesets així puc anar-ho fent poc a poc,.

      Eliminar